Hotel Holiday
Foglaljon olcsó szállodák !

Legjobb gyakorlatok vendégei egy luxus szálloda

Legjobb gyakorlatok vendégei egy luxus szálloda Image

Legjobb gyakorlatok vendégei egy luxus szálloda

A legtöbb ember pénzt takarít évekig menni, hogy a végső vakáció. Általában ez azt jelenti majd a tengerentúlon, van néhány egzotikus vagy jól ismert turisztikai célpont és ott egy jó szállodában. Ez az a fajta nyaralás, akkor általában nincs lelkiismeretfurdalás a splurging magát és családját, hogy mindenki élvezni és élni, legalábbis átmenetileg, egy elkényeztetett, fényűző életet.

De még ha lesz kiadások egy csomó pénzt erre nyaralás, különösen a tartózkodás egy luxus szálloda, ez nem jelenti azt, hogy a szabadság, hogy bármit akarsz Amely magában, hogy rossz a szálloda vendégei. Annak érdekében, hogy az, és mindenki a fél lehet tekinteni a szálloda személyzete olyan nagy vendég, az alábbiakban néhány jó gyakorlatok szálloda vendégei kellet Figyeljük vagy kövesse:

Soha ne veszítse el az önuralmát. Bizonyos problémák és kérdések is: Kelj fel, akkor is, ha marad egy luxusszálloda választás. Ellenőrzése, például, néha túl hosszú, különösen a csúcsidőszakokban. Lehet, hogy várni a sort sokáig a turn és mint ilyen, elkezd egyre türelmetlenebb április Ez azonban még mindig nem ok arra, hogy elveszíti a türelmét.

Bs0u10e0 – 2007

Az utolsó dolog, amit szeretnék, hogy a harcot a személy, a recepción az első napon tartózkodás a szállodában. És ha nem akarja, hogy a többi vendég, hogy a nem megfelelő viselkedés is. Annak elkerülése érdekében, a bosszantó helyzet, mint ez, tervek érkezik korán, ami lehetővé teszi egy legalább harminc percet a check-in eljárást. Tartsuk szem előtt azonban, hogy akkor is, ha azt tervezi, hogy időt igazán jól, néha a dolgok csak úgy történnek okozó váratlan késedelmet. Ilyen körülmények között, mindig marad türelmes és nyugodt.

Egymással, és csatlakoztassa az alkalmazottakkal. Ez nem jelenti azt megjegyezni az összes nevét szállodai alkalmazottak. Azonban, ha lehet legalább emlékszik a nevét az alkalmazottak találkozik rendszeresen Ez valóban így egy extra erőfeszítést, hogy kedves neked, ez lesz nagyon méltányol, és még motiválja a személyzet, hogy még szebb az Ön számára. Etikett azt diktálja, hotel, hogy legalább Te próbálja viszonozni meleg gesztus, egy valódi és hiteles emberi kapcsolatban néhány személyzet.

Légy tisztelettudó. Végül csak azért, mert a fizető ügyfél nem jelenti azt, hogy menj a szálloda környékén igényes különleges bánásmódot, és várta, hogy tiszteletben kell tartani mindenkor a személyzet közben goromba nekik. Megfelelő hotel etikett kijelenti, hogy tiszteletben mindkét irányban működik. Mint ilyen, mindig azt mutatják, őszinte és valódi tisztelet a személyzet, függetlenül a helyzetben, és akkor kapnak a tiszteletet cserébe. Ezen túlmenően, tiszteletben tartja a szállodaépület is. Legyen óvatos, ha a készülékek és egyéb jellemzői és berendezési tárgyak a szobában.

Author | Neesa Comments | 0 Date | október 14, 2015

categories & tags

leave a reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.